پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

کارگردان «فلسطین در چشم‌های من»:

«جشنواره فیلم کوتاه تهران» قدردان دغدغه‌های انسانی ما در خصوص «فلسطین» نبود/ متولیان جشنواره ترجیح دادند به جای فیلم ما به فیلم «همسر مدیر بخش بین الملل انجمن سینمای جوان» جایزه بدهند!

فیلم کوتاه «فلسطین در چشم‌های من»

سینماپرس: «سروش البخشی نائینی» کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه «فلسطین در چشم‌های من» با گلایه از برگزار کنندگان «چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه» خطاب به همکاران خود در این پروژه نوشت: هیچکس قدردان شما و تلاش های بی وقفه و دغدغه های انسانیتون در خصوص فلسطین نبود. متولیان جشنواره ترجیح دادن به جای فیلم ما به فیلم «معجزه» از ایران به کارگردانی خانم افروز با وفا «همسر مدیر بخش بین الملل انجمن سینمای جوان» جایزه بدهند!

به گزارش سینماپرس، «سروش البخشی نائینی» کارگردان فیلم «فلسطین در چشم‌های من» که عنوان کارگردانی و تولید نخستین فیلم داستانی هایپر رئال تولید شده با تکنولوژی هوش مصنوعی را در سینمای ایران به نام خود ثبت کرده است؛ حالا پس از نادیده‌انگاری این اثر در اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خطاب به همکارانی که او را در فرایند تولید این فیلم کوتاه همراهی کردند نوشت:

«بچه‌ها شما برای تولید فیلم «فلسطین در چشم های من» ۸۳ روز، روزی ۱۸ ساعت زحمت کشیدین، ۶۳۰۰۰ فریم و ۳۲۰۰۰ ثانیه متحرک سازی انجام دادین که به نوعی رکورد جهانی محسوب میشه، شما اولین فیلم هایپررئال ایران با هوش مصنوعی رو ساختین، کاری که در دنیا بی سابقه بود.

شما یک ابر پروژه یک ساله رو کمتر از ۳ ماه انجام دادین و به نتیجه رسوندین، اما هیچکس قدردان شما و تلاش های بی وقفه و دغدغه های انسانیتون در خصوص فلسطین نبود.

متولیان جشنواره ترجیح دادن به جای فیلم ما به فیلم «معجزه» از ایران به کارگردانی خانم افروز با وفا «همسر مدیر بخش بین الملل انجمن سینمای جوان» جایزه بدهند، ولی این هیچ چیزی از ارزش های شما کم نمی‌کنه و می‌خوام بگم که تمام قد قدردان شما هستم و دست تک تک شما رو میبوسم.

بچه‌ها منو ببخشید که فکر می‌کردم میشه روی حمایت مالی انجمن سینمای جوان (دوره مدیریت جناب آقای آذرپندار) و وعده های اون‌ها بابت جذب مشارکت حساب کرد و نمیدونستم که فقط و فقط به دنبال ویترین برای خودشون و جشنواره هستن؛ منو ببخشید که اعتماد بی جا و ساده لوحانه من به سازمان هنری اوج و درج لوگوی این رسانه بدون هیج قرارداد و حمایت مالی باعث شد که از سمت دیگران به ناحق قضاوت بشین و مورد توهین قرار بگیرین...

درتاریخ همیشه اولین‌ها مورد بی مهری واقع شدن ولی در نهایت، خدا ناظر است...
صد مُلک دل به نیم نظر می توان خرید
خوبان در این معامله تقصیر می کنند
مِی خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب.
چون نیک بنگری همه تزویر می کنند

سروش البخشی نائینی
تهیه کننده وکارگردان فیلم «فلسطین در چشم های من»


لازم به ذکر است که در افتتاحیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم «فلسطین در چشم‌های من به عنوان دستاورد سینمایی اعلام شده و از این فیلم به عنوان ویترین جشنواره سواستفاده شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.